Gasoline - Med bensin i blodet

Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Lyllan Blogglus - 31 mars 2010 09:19

Idag bär det av till Kopparberg, ska hämta en massa prylar ifrån mamma. Eftersom mamma har en massa skit i förådet har jag inte tidigare kunnat hämta mina saker som står där inne, och jag har tjatat på henne länge om att vi ska rensa ut, och det krävdes att hon skulle flytta för att det skulle bli gjort.


Så idag efter min karls jobb tar vi hans bil och hans föräldrars släp och brummar till Kopparberg. Undra vad jag kan ha för skit där inne, vet att jag ska ha en del köksprylar, vilket vi knappt har några här hemma. Ska även ta med oss min tvättmaskin hem, så man äntligen kan tvätta hemma, förhoppningsvis =/ Gubben min ville oxå ta med min moppe hem, men vi får se hur det blir med den saken helt enkelt..


Kika gärna förbi mor och säg hej =)


Kopparberg på den tiden dom hade hotell

 

Av Lyllan Blogglus - 31 mars 2010 08:18

Har kollat runt lite om vad som finns att pyssla med, och hittade en sak som heter photopearl. Pärla?! Ja, det låter otroligt fjantigt, men man kan lägga egentagna foton, låter kul =) Så ska köpa start paketet när jag får pengar och kolla om det är något för mig. Låter kul iaf =)


Jag har redan en massa ideer om vad jag vill lägga, spännande =)


http://photopearl.se för de som vill kolla vad det är för något ;)


En photopearl tavla och ett pussel

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I am what I am and Im gonna keep on bopping that way

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Har du körkort
 Håller på med det
 Nej, klarar mig bra ändå
 Vad ska jag med det till om andra skjutsar mig?
 Ja, med prövotid
 Ja, rutinerad förare.
 Ja, men inget jag använder
 Försöker ta men klarar det aldrig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Kärlek

Daisypath Anniversary tickers

Länkar

Toel - Ge mig gärna mat

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Hitta hit!

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards