Gasoline - Med bensin i blodet

Direktlänk till inlägg 8 april 2011

Ullared - shopingmecka!

Av Lyllan Blogglus - 8 april 2011 18:06

Har ni någronsinn varit nere på Gekås, ullared? Precis som alla andra personer som är lite efter så har jag inte varit det...


Nu när man har arbete och förhoppningsvis får lön så kanske man skulle ta och pallra sig dit, där allting händer =)

Grejen är ju den att det verkar vara så snuskigt mycket folk där jämt, jag hatar långa köer! Men men, det finns inget ont som inte för något gott med sig ;) En stor påse smärtstillande så inte ryggen tar dö på mig så är jag fit fore fight. Haha!

Jag har hört att det är så stort att man inte ens kan föreställa sig det, och det läskiga är att jag tror på det oxå. Dessutom ska det tydligen vara snuskigt billigt, men det är jag inte lika övertygad om. Den som lever får se...


Har ni varit i sveriges shopingmecka? Berätta gärna =)



Lite gratisreklam får dom bjuda på


http://gekas.se


 
 
Ylva

Ylva

9 april 2011 08:02

Nä jag har inte varit i Gekås. Skulle vilja det men jag vet inte med allt folk. Kanske om mannen är med så går det nog bra.

http://svartochrosa.bloggplatsen.se

 
Cattis

Cattis

10 april 2011 18:00

Ullared är Viiiidrigt billigt! men de är inte jämt smetat med folk, beror ju helt på vad för dag man åker;) Jag har nog vart dit varje år sedan jag träffade leffe, sen engång med morsan. Vi tänkte åka ner dit när lilla B kommit;) häng med oss ner dåda?

http://cattislillamirakel.bloggo.nu

Lyllan Blogglus

11 april 2011 19:03

Ja, det skulle vara kul =) Men blir det inte lite trångt då tro, med full bil och massa packning?
Har ju lite problem med ledighet och så oxå, eftersom jag precis fått jobb.

 
Sandra

Sandra

1 juli 2011 10:03

Jag har varit i Ullared, Gekås som de heter, två gånger tidigare. Första gången maj 2009 regnade det, då var det packat med folk, vi kom vid halv elva tiden. Vi fick stå ca tjugo min i kö in. Men ingen kö i kassan på eftermiddagen. Andra gången vi var där i oktober förra året då var vi där när det öppnade, var kö men den släpptes på så vi kom in på en gång, kan rekommendera att åka tidigt, det var bra! Och inte en lördag, då får man räkna med långa köer in och ut! Ska dit vecka 30 igen, får se hur det är på sommaren, förmodligen mer folk! Men ska bli kul, varit nöjd varje gång!
MVH/Sandra

http://sandramedhund.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lyllan Blogglus - 25 april 2014 16:37


Nu börjar jag om från mitt senaste inlägg i denna blogg, appen nerladdad igen och jag hoppas att förbättringar gjorts. Längtar efter att blogga igen! :-) Det är en otroligt fin och rolig dag, så testinlägget blir inte så långt. Jag hoppas att n...

Av Lyllan Blogglus - 3 maj 2013 19:29

Vart överlycklig när jag såg att denna bloggtjänst gjort en app för att underlätta bloggandet via mobilen, detta skulle innebära att jag kunde börja blogga igen! Dock fungerade det inte enligt mina förväntningar och jag får nog lägga bloggen på is...

Av Lyllan Blogglus - 15 april 2013 21:31

Som de flesta har märkt så är våren på g med stora steg. Solen lyser sådär irriterande skönt i ansikten när man kör hem från jobbet, den varma känslan av solsken som värmer mot kläderna. Man blir väckt på morgonen av fåglar som kvittrar, härl...

Av Lyllan Blogglus - 12 april 2013 17:13

Helt otroligt, tittade på "världens pappskallar när jag kom hem från jobbet och då pratade dom om en man vid namn "Henry Earl" som tydligen skulle ha arristerats ofattbart många gånger. Googlade detta, och mycket riktigt så ska det tydligen finnas...

Av Lyllan Blogglus - 11 april 2013 19:11

Kikade in utseendet på bloggen, vad har hänt? Bloggen ser inte ut som när jag lämnade den. Hedern är helt plötsligt för liten. Presentationen, bilden och allt annat är längst ner istället för längst upp vid sidan om bloggen. Vad ledsen jag blir ...

Presentation


I am what I am and Im gonna keep on bopping that way

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Har du körkort
 Håller på med det
 Nej, klarar mig bra ändå
 Vad ska jag med det till om andra skjutsar mig?
 Ja, med prövotid
 Ja, rutinerad förare.
 Ja, men inget jag använder
 Försöker ta men klarar det aldrig

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kärlek

Daisypath Anniversary tickers

Länkar

Toel - Ge mig gärna mat

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Hitta hit!

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards