Gasoline - Med bensin i blodet

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Lyllan Blogglus - 21 mars 2010 10:34

Helt seriöst? Hur svårt är det att göra pizzan som kunden beställer? Oftast beställer jag en calzone med extra ost, och var enda gång så får jag EXTRA SKINKA. Är ost samma sak som skinka?! Shit säger jag bara...


Igår bjöd min karls föräldrar oss på pizza, beställde det gamla vanliga, en calzone med EXTRA OST! Och jag fick nog extra, av allt jag INTE VILLE HA! När jag öppnar hörnet på pizzan så luktar det lök? Kollar i, ja, mycket riktigt är det lök i den. Sedan när har man lök i calzone? Och inte nog med det, den va fullproppad med svamp, jag äter inte svamp, eller ytterst sällan iaf! Hur svårt kan det vara att ge mig rätt pizza? Det blir ju fan aldrig rätt!


Jag ger nog upp mitt pizza ätande, blir nog bäst och nyttigast så.... Suck..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I am what I am and Im gonna keep on bopping that way

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Har du körkort
 Håller på med det
 Nej, klarar mig bra ändå
 Vad ska jag med det till om andra skjutsar mig?
 Ja, med prövotid
 Ja, rutinerad förare.
 Ja, men inget jag använder
 Försöker ta men klarar det aldrig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Kärlek

Daisypath Anniversary tickers

Länkar

Toel - Ge mig gärna mat

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Hitta hit!

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards