Gasoline - Med bensin i blodet

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Lyllan Blogglus - 12 mars 2010 16:55

Hur hittar man vänner som nyinflyttad? Detta är mycket svårare än vad jag trodde att det skulle bli. Trodde dessutom att jag skulle komma ut mer, men vet inte vad jag ska ut och göra och inga pengar har jag heller.


Men min kompis Jessica hittar vänner både högt och lågt, hela tiden. Undra om man helt enkelt är en sådan person som inte drar till sig folk? =P Haha, nej då. Antar att hon är mindre feg än mig, känner att jag skulle behöva vara lite mer som henne ibland.


Ingen som har något bra tips på hur man hittar någon att umgås med? Jag börjar få lite smått tråkigt här, behöver se fler än min karl och hans släktingar.


Hjälp?

Av Lyllan Blogglus - 12 mars 2010 14:23

Ibland är man bara så dum, jag behlver verkligen hjälp!


Va så duktig och tränade i morse, kändes skitbra! Äter en liten portion lasange en stund senare och därefter, utan att jag tänker på det, så sitter jag och klämmer i mig 4 BULLAR!


Jag har verkligen problem med maten, intaget och tiderna. Jag har inte alls någon kännsla för hur mycket jag ska äta och när jag ska äta det. Problemet är alltså inte godis utan att jag helt enkelt äter tills det sprutar ur öronen på mig. Om jag själv skulle få välja så skulle jag är 24 timmar om dygnet, vilket nu inte går och det skulle bli otroligt dyrt.


Börjar bli så otroligt trött på detta, det är skitjobbigt!


Och inte nog med det, så sitter man och längtar tills nästa gång man får ät en Mc Toast! Suck.... Gjorde till och med en I LOVE MC TOAST-grupp på fb, shit...


Av Lyllan Blogglus - 12 mars 2010 10:52

Idag är det tänkt som så att jag skulle ta och få tummen ur r*ven och träna lite, alldelles själv. För att sedan städa lite, får besök av Liz och Sanna senare på kvällen. Det kan ju inte se ut som ett bombnedslag när dom kommer, dessutom så fick jag mig en däng av svärmor igår (som inte varit här på jätte länge) om att hon tyckte att det såg si och så ut, och att vi inte har några gardiner i köket. Jag kanske inte gillar gardiner?!


Hur som hellst, ska vara lite nyttigare idag, lite mer hemmafru kanske? Haha, usch nej!


Så nu ska jag inte fastna vid dator, som så många dagar förr.


Soo long sucker! ;)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I am what I am and Im gonna keep on bopping that way

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Har du körkort
 Håller på med det
 Nej, klarar mig bra ändå
 Vad ska jag med det till om andra skjutsar mig?
 Ja, med prövotid
 Ja, rutinerad förare.
 Ja, men inget jag använder
 Försöker ta men klarar det aldrig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Kärlek

Daisypath Anniversary tickers

Länkar

Toel - Ge mig gärna mat

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Hitta hit!

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards