Gasoline - Med bensin i blodet

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Lyllan Blogglus - 19 mars 2010 13:36

Usch, saknar min Syster Yster så otroligt mycket ibland =( Otroligt nog har vi kommit varanndra närmare nu när jag flyttat så långt bort; Vi bråkar inte, vi saknar varanndra, vi säger att vi älskar varanndra, vi hjälps åt och vi kan snacka i telefon en bra stund (är inte den männsika som gillar att tala i telefon).


Älskar dig systern min!


Systrarna grogg is back on track!


Av Lyllan Blogglus - 19 mars 2010 13:10

Tycker att det är så tråkigt när det alldrig läggs upp någon bild på bloggen, även om de bilder som läggs upp inte är tagna utav en själv. Försökte att lägga upp lite bilder i mina första inlägg, och gjorde precis som när jag sist hade en blogg här, markerade, kopierade och klistrade in. Men det verkade inte fungera. Så nu tar jag och provar en gång till, men denna gång kommer inte bilderna ifrån min FB utan ifrån google.



Dessutom har hon en riktigt schysst frisyr, vill oxå vara sådär fin i håret.

Av Lyllan Blogglus - 19 mars 2010 10:07

Ett gäng grabbar har planerat för en skoterresa.

Två dar innan resan meddelar Janne att hans fru sagt ifrån och han får inte följa med.

Alla blir irriterade.. men vad kan de göra?

När polarna två dar senare anländer till stugan, så har Janne checkat in?! provkört en repa och sitter och dricker sin 3:e öl.

Killarna undrar hur detta är möjligt?

-Jo, svarar Janne..

-Igår kom frugan i ett genomskinligt nattlinne, drog in mej i sovrummet, där hon tänt dussintals ljus, spritt rosenblad över golvet och lagt fram rep och handbojor på sängen!! Hon bad mej sätta på henne handklovarna och binda fast henne i sängen..Och när jag gjort det så viskade hon hest..

-Gör vad du vill..

Och här är jag!! Trevlig helg!!

Av Lyllan Blogglus - 19 mars 2010 09:26

Suck, jag hatar att vara arbetslös, dessutom inkomstlös. Tycker att det är förjävligt att det kan vara så i Sverige.


Har ringt runt till en del företag, mailat andra men inte hittat något. Va till arbetsförmedlingen och bad om praktik, men det fick man inte heller. Frågade komun om praktik, dom skulle ringa upp och det va över en vecka sedan.


Har sökt allt jag är berättigad till att söka som finns på AF platsbank + andra jobb som ej har annonserats. Men för tillfället söks det bara sjuksköterskor, doktorer och annat som man inte har en chans på.


Min karl hade iaf pratat med några kompisar till honom som äger en affär, och dom skulle se om det fanns någon möjlighet för mig att vara där, jag håller tummarna. Hans kompis hade dessutom kollat runt lite han med och han kanske hittar något, han känner en del.


Jag vill inte vara arbetslös, det är rena pesten!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I am what I am and Im gonna keep on bopping that way

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Har du körkort
 Håller på med det
 Nej, klarar mig bra ändå
 Vad ska jag med det till om andra skjutsar mig?
 Ja, med prövotid
 Ja, rutinerad förare.
 Ja, men inget jag använder
 Försöker ta men klarar det aldrig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Kärlek

Daisypath Anniversary tickers

Länkar

Toel - Ge mig gärna mat

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Hitta hit!

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards