Gasoline - Med bensin i blodet

Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Lyllan Blogglus - 24 mars 2010 14:14

Imorgon bär det av till kumla, eller en bit utanför iaf. Ska dit och kolla på en häst som jag evt ska ta hand om, hopphäst som tydligen tävlas. Ligger tyvärr på fel sida av Kumla, men det kan de vara värt!

Det jag är ute efter iaf är att få hålla på med hästar igen och lite lättare uteritter. Vet ju inte vad ryggen klarar, min balans är nog inte vad den har varit, det va ju trotts allt inte länge sedan jag inte kunde stå utan hjälp.


Hoppas verkligen att ryggen klarar detta och att jag trivs både med häst och ägare samt att allt fungerar som det är tänkt.


Nu är jag en väldigt glad Lyllan =)


OBS Bilden har igentligen ingenting med platsen eller hästen att göra.

 

Av Lyllan Blogglus - 24 mars 2010 10:36

Har nu dom senaste dagarna kollat runt lite på nätet, och eftersom jag ska få in lite pengar i månaden, dock ej mycket, så har jag kolla efter möjligheter till att få hålla på lite med hästar igen. Så har kollat runt lite och det verkar som att jag ska sätta igång med det igen, min karl tyckte även att det va en bra idee och ett intresse som han gärna delar med mig.


Vi har ju iof möjligheter att ha häst på gården, men jag vill inte ha en häst på heltid till att börja med, dessutom så måste man ha lite mer pengar än vad jag har just nu =(


Men jag ser det som ett framsteg att få ta upp intresset igen, och jag skiter i hur dålig min rygg är, för jag vill =)


Av Lyllan Blogglus - 24 mars 2010 07:00

Fy fan, min karl kliver upp jätte tidigt, det är ljust ute, jag ligger obekvämt och har ont i sängen, jag är ivrig på det som kommas skall, jag tänker för mycket och jag KAN INTE SOVA! Min karl gick idag upp någon gång vid 5, och sedan dess har jag inte kunna sovit, precis som alla andra dagar.


Så det blir att sluta fightas med kroppen och gå upp, för att senare evt gå och lägga sig, låter ju lite bakvänt, men börjar bli van, eftersom jag lägger mig så otroligt sent (Nu igen), satt och puzzlade typ halva natten igen.


Är rädd för att mitt sömnmönster börjar bli som när jag bodde hemma på min kusins soffa; Sitter uppe hela nätterna och sover halva dagarna. Jag vill inte ha det så =(


Men snart har jag förmodligen någon form av sysselsättning, och då är det förmodligen enklare att ha en normalare dygnsrytm.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I am what I am and Im gonna keep on bopping that way

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Har du körkort
 Håller på med det
 Nej, klarar mig bra ändå
 Vad ska jag med det till om andra skjutsar mig?
 Ja, med prövotid
 Ja, rutinerad förare.
 Ja, men inget jag använder
 Försöker ta men klarar det aldrig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Kärlek

Daisypath Anniversary tickers

Länkar

Toel - Ge mig gärna mat

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Hitta hit!

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards