Gasoline - Med bensin i blodet

Alla inlägg under april 2013

Av Lyllan Blogglus - 15 april 2013 21:31

Som de flesta har märkt så är våren på g med stora steg.

Solen lyser sådär irriterande skönt i ansikten när man kör hem från jobbet, den varma känslan av solsken som värmer mot kläderna.

Man blir väckt på morgonen av fåglar som kvittrar, härligt - men utan respekt för de som försöker sova.

Snön smälter och man börjar ana gräs och grönska, man blir även påmind om hur lerigt det kan bli.

Som ni kanske märker kan man vända på saker och ting och denna hyllning till våren passar både dom som älskar våren samt de som sitter hemma och surar.

Ut och njut i det härliga vädret, för det ska jag :-D

Av Lyllan Blogglus - 12 april 2013 17:13

Helt otroligt, tittade på "världens pappskallar när jag kom hem från jobbet och då pratade dom om en man vid namn "Henry Earl" som tydligen skulle ha arristerats ofattbart många gånger.

Googlade detta, och mycket riktigt så ska det tydligen finnas en sådan man. Kolla in länken nedan eller googla hans namn, det finns en hel del info om honom.

Helt otroligt och väldigt intressant.

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Henry_Earl

Av Lyllan Blogglus - 11 april 2013 19:11

Kikade in utseendet på bloggen, vad har hänt? Bloggen ser inte ut som när jag lämnade den.

Hedern är helt plötsligt för liten.
Presentationen, bilden och allt annat är längst ner istället för längst upp vid sidan om bloggen.
Vad ledsen jag blir :-(

Jag har iallafall bytt profilbild, så något lyckades jag med iallafall :-D

Ha en bra dag!

Av Lyllan Blogglus - 10 april 2013 09:13

Jag har äntligen hittat en app till denna blogg, har jag tur så är den smidig att använda och då kommer jag börja blogga igen.

Vi får se, helt enkelt.

Presentation


I am what I am and Im gonna keep on bopping that way

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Har du körkort
 Håller på med det
 Nej, klarar mig bra ändå
 Vad ska jag med det till om andra skjutsar mig?
 Ja, med prövotid
 Ja, rutinerad förare.
 Ja, men inget jag använder
 Försöker ta men klarar det aldrig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Kärlek

Daisypath Anniversary tickers

Länkar

Toel - Ge mig gärna mat

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Hitta hit!

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards