Gasoline - Med bensin i blodet

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Lyllan Blogglus - 9 mars 2010 14:04

Vädret är helt underbart och jag har varit ute med min hund en liten stund. Otroligt skönt att känna värmen och höra hur snön smälter! 


Tog min TYSTA bil in till Fjugseta för att handla lite mat, det är nämligen så att jag och min karl fixade grenröret igår, så nu är den tyst som en mus =( Han vart nöjd, men inte jag som gillar när bilarna låter.


Så nu sitter man här och bloggar medans snön rasar ifrån taket, det smäller, ruskar och brakar i huset, lite läskigt faktiskt. Men känns lite tryggare, för då vet man att taket iaf inte rasar in =P


Knasen har dessutom varit ute näst intill hela dagen, alldelles själv. Den STORA fördelen med att bo såhär ute i skogen med en hund, en hund som inte sticker. Men det skulle ju igentligen inte skada om jag kom ut och rörde lite på mig, för det skulle jag verkligen behöva göra.

Av Lyllan Blogglus - 9 mars 2010 11:47

Uscha mig, tror jag vart en gnutta inspirerad till att börja blogga igen när jag såg alla som bloggade. Men igentligen, vadför ska man blogga?


Tänkte iaf prova och se hur länge jag orkar blogga denna gång och hur länge jag håller på, sådant som visar sig med andra ord.


Dessutom ger jag dom som är onödigt intresserade utav mitt liv en underbar chans att få snoka lite mer, lite djupare. Hmm =/ Hoppar att ni hittar något ni gillar, eller som vanligt, inte gillar.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I am what I am and Im gonna keep on bopping that way

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Har du körkort
 Håller på med det
 Nej, klarar mig bra ändå
 Vad ska jag med det till om andra skjutsar mig?
 Ja, med prövotid
 Ja, rutinerad förare.
 Ja, men inget jag använder
 Försöker ta men klarar det aldrig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Kärlek

Daisypath Anniversary tickers

Länkar

Toel - Ge mig gärna mat

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Hitta hit!

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards