Gasoline - Med bensin i blodet

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Lyllan Blogglus - 13 oktober 2010 15:10

Jag tycker inte alls om när min sambo jobbar eftermiddag, dagen blir så lång och tråkig, och ganska ensam...

När han jobbar fm eller dag så sover jag oftast en sund in på hans arbetspass, vilket får den ensamma tiden hemma att kännas mycket kortare.


Och dessutom, lite larrvigt, men jag erkänner; Jag är mörkrädd! Och då är det inte alls kul att sitta här hemma, i ett tomt, mörkt och stort hus alldelles hemma, mitt ute i skogen, och vänta på att han ska komma hem. Det är dessa stunder man är glad att man har hund, även fast jag vet att han inte skulle skydda mig om någon buse kom så vet jag iaf att jag inte är ensam och han förvarnar oftast när någon kommer, och ibland när ingen kommer =P


Nej, att han jobbar ef när jag inte gör det borde vara olagligt =P


På tal om jobb så jobbar jag ef onsdag och torsdag närsta vecka. Skönt med pengar, det är ju alltid välkommet.


Av Lyllan Blogglus - 13 oktober 2010 13:01

Hittade en fin text som jag kände för att jag ville lägga upp. Denna text vill jag tillägna alla de personer som gör livet värt att leva, som bryr sig och hjälper till, till alla de som finns där för mig när jag behöver det.

Tänker inte nämna några namn, då jag tror att ni så väl vet själva om ni ställer upp eller inte. Jag är så otroligt tacksam för att ni finns, även om man jämt inte träffas eller höres av så vet jag att ni finns där!

 

För varje slag mitt hjärta slår,
Så hoppas jag att du förstår.
Att varje slag, det slår för dig.
Tack för att du finns hos mig.

Du lärde mig le åt allt svårt,
Du finns vid min sida när livet är hårt.
Du vet att du betyder allt för mig,
Jag skulle aldrig kunna leva utan dig.

Tack för att du finns och lyser upp min dag.
Hoppar du, Hoppar jag!

Okänd

 

Som sagt är ju inte texten skräddarsydd, men den va fin och jag ville lägga upp den. Min hund har väl igentligen inget att göra med texten, men bilden är fin och jag är tacksam över att jag har min hund.  

Presentation


I am what I am and Im gonna keep on bopping that way

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Har du körkort
 Håller på med det
 Nej, klarar mig bra ändå
 Vad ska jag med det till om andra skjutsar mig?
 Ja, med prövotid
 Ja, rutinerad förare.
 Ja, men inget jag använder
 Försöker ta men klarar det aldrig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Kärlek

Daisypath Anniversary tickers

Länkar

Toel - Ge mig gärna mat

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Hitta hit!

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards