Gasoline - Med bensin i blodet

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Lyllan Blogglus - 5 oktober 2010 19:19

Är igentligen inte att dugg insatt, har ingen koll i huvudtaget, och bryr mig igentligen inte, men idag kan jag inte hålla köften och jag vet att det kommer att bli världens diskution.


Folket blir ju så himla irriterad när man säger något negativt om SD, spec de som röstat på dom, fullt förstårligt då man säger att man inte gillar ens åsikt. Har sett en massor om detta på fb bla.


Så till de jag igentligen ville säga, det som jag reagerade på; Såg idag att de hade rest sig upp och gått under någon form av tal eller vad det var.


Hur moget är det? Vill dom verkligen att vi ska ge dom respekt när dom inte visar andra någon respekt? De är väl vuxna människor och inte någon kaxig och otroligt hormonstinnad, jobbig tonåring i 8e klass?!


Jag tyckte att det va respektlöst på hög nivå. Och dom vill att man ska få förtroende för dom, stå på deras sida? Nej, mitt förtroende är långt borta, spec efter detta dumma påhitt!


Av Lyllan Blogglus - 5 oktober 2010 12:23

Va på 1års kontrollen igår vilket gick bra. Som vanligt kunde jag inte ha ont och 5 minuters besök kostade 300 kr. Usch säger jag bara. Men röntgenplåtarna såg bra ut, men smärtan får jag leva med.


Pratade med prylen på kraftverk idag och på torsdag ska jag in till dagiset i mullhyttan för att evt börja på praktik, vi får väl se hur det går med det.


Va upp en sväng på Sannamarken idag, en lagom stor marknad. Köpte dock inget, äger inte ett öre mer än de som är i tanken på min bil. Jag hatar att vara arbetslös!


Finns väl inte så mycket mer att skriva för tillfället...



Presentation


I am what I am and Im gonna keep on bopping that way

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Har du körkort
 Håller på med det
 Nej, klarar mig bra ändå
 Vad ska jag med det till om andra skjutsar mig?
 Ja, med prövotid
 Ja, rutinerad förare.
 Ja, men inget jag använder
 Försöker ta men klarar det aldrig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Kärlek

Daisypath Anniversary tickers

Länkar

Toel - Ge mig gärna mat

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Hitta hit!

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards