Gasoline - Med bensin i blodet

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Lyllan Blogglus - 12 oktober 2010 09:29

Vadför ska man ha en massa folk ikring sig som bara stjäl onödig tid och energi ifrån en, folk som bara får en att må dåligt? Förtjänar man inte bättre än så?


Har du någon i din närhet som lixom suger kraften ur dig? Någon som du verkligen inte gillar? Mitt råd är att ta avstånd. Vissa människor klarar man sig bättre utan som sagt.

Man behöver inte vara elak för att man tar avstånd, man kan göra det succsesivt eller helt enkelt vara ärlig och säga varför man inte vill ha person ikring sig längre, så man ger personen en chans att bättra sig.


Jag har slutat med detta något destruktiva beteende och lärt mig att det är enklare att stå ensam kvar än att ha energislukare runtikring. Jag har trotts allt alltid min hund, något år till borde han överleva, hoppas jag.


Jag har iaf tagit mitt livs bästa beslut, jag mår så otroligt mycket bättre utan dig. Även om det gör ont varje dag att inte ha dig nära så är det så otroligt mycket bättre än när du gör allt för att kunna få mig att må dåligt. Vill bara att saker ska vara som förut, men både jag och alla andra som vet om detta vet att du aldrig kommer att bli den underbara människa du en gång var.

Istället lever jag med de bra minnerna jag har utav dig, och lämnar de som är kvar utav dig nu för tiden bakom mig.  


Det finns även de människor man behöver, håll de nära, man vet aldrig när de försvinner! Jag hoppas att ni vet vilka ni är, tack för att ni finns och tack för att ni alltid ställer upp för mig!


Presentation


I am what I am and Im gonna keep on bopping that way

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Har du körkort
 Håller på med det
 Nej, klarar mig bra ändå
 Vad ska jag med det till om andra skjutsar mig?
 Ja, med prövotid
 Ja, rutinerad förare.
 Ja, men inget jag använder
 Försöker ta men klarar det aldrig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Kärlek

Daisypath Anniversary tickers

Länkar

Toel - Ge mig gärna mat

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Hitta hit!

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards