Gasoline - Med bensin i blodet

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Lyllan Blogglus - 1 oktober 2010 10:15

Den senaste tiden har mina känslor åkt berg och dalbana, ledsen ena sekunden, arg nästa, sedan frustrerad. Och så har det fortsatt. Men då saker och ting är som de är och jag inte kan ändra på dessa saker så är det bara att acceptera och gå vidare, det blir lättare med tiden.


Kan inte påstå att mycket har hänt sedan sist men har evt praktik på ett dagis på g.

Jobbat några timmar på en biluthyrning i Örebro, alltid något.

Varit till vet. men Knasen, öronsvamp som nu är borta.

Ska på 1års kontroll av ryggen i linköping på måndag, se om operationen är bra. Läkarna kommer nog inte hitta några fel som vanligt, men jag vet att något är fel! Sambon och jag har iaf skaffat hundvakt och ska mysa runt lite därnere sen.


Nog om mitt otroligt ointressanta liv, får väl försöka lägga in något roligare och mindre deppresivt senare.


Vill även tillägna en liten tanke åt alla de som har stått mig nära eller varit i min närhet som gått bort på sista tiden, ni är många. Tänker på er och era anhöriga!


Presentation


I am what I am and Im gonna keep on bopping that way

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Har du körkort
 Håller på med det
 Nej, klarar mig bra ändå
 Vad ska jag med det till om andra skjutsar mig?
 Ja, med prövotid
 Ja, rutinerad förare.
 Ja, men inget jag använder
 Försöker ta men klarar det aldrig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Kärlek

Daisypath Anniversary tickers

Länkar

Toel - Ge mig gärna mat

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Hitta hit!

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards