Gasoline - Med bensin i blodet

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Lyllan Blogglus - 11 oktober 2010 13:01

Jag otroligt trött på att vara arbetslös, och framförallt otroligt trött på att ha ont i ryggen; att andra ser det som ett hinder när jag söker jobb och att jag uppenbarligen har ont utav det varje dag.


Jag bestämmer mig därför idag för att söka alla jobb jag kan hitta, vare sig jag kan fixa dom med ryggen eller inte, jag skiter i att jag får ont utav att jobba men andra ord! Jag kan väl lika gärna jobba, ha ont och samtidigt tjäna pengar som att sitta hemma, ha ont och vara jävligt fattig. Vad låter vettigast?!


Självklart kommer jag inte kunna ta något som jag vet kan skada mig, dvs ett av jobben jag verkligen tyckte va kul; Backpersonal. Att jobba på skidanläggning. Jag tror nog att jag skulle kunna få jobb på samma ställe i år oxå, men för det första så fixar inte min rygg, det kan nog skada min rygg. Och för det andra så är jag glad för varje minut min far inte kan försöka gör mig eller mitt liv illa på något sätt!


Så nu jävlar, nu har jag bestämmt mig! Jag ska söka en massa jobb (vilket jag redan gör) vare sig jag kommer att lide utav dte kortsiktigt eller inte. Jag vill verkligen ha jobb, men det går ju tydligen inte om man tänker vara något skonsam mot sin rygg.


Kruxet är ju nu att AF hemsida knölar... Om det inte är min dator och internet så är det alltid något annat som inte vill...  Men får väl söka jobb på andra sätt tills den har slutat knöla. Inget ovanligt, då jag sällan söker via deras hemsida.

Presentation


I am what I am and Im gonna keep on bopping that way

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Har du körkort
 Håller på med det
 Nej, klarar mig bra ändå
 Vad ska jag med det till om andra skjutsar mig?
 Ja, med prövotid
 Ja, rutinerad förare.
 Ja, men inget jag använder
 Försöker ta men klarar det aldrig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Kärlek

Daisypath Anniversary tickers

Länkar

Toel - Ge mig gärna mat

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Hitta hit!

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards