Gasoline - Med bensin i blodet

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Lyllan Blogglus - 12 januari 2011 19:24

(Nu kommer vi till den där delen av mitt bloggande när jag har frågat andra om vad jag ska blogga om, och detta va just ett förslag ifrån en viss person. Min karl gav mig förslaget "Hundar som käkar bajs", men jag har börja tröttnat på hans bajssnack ;)...)

 

Missa inte den VIKTIGA informationen under nästa bild


Caj, en bra vän och en underbar människa. En man med många talanger och en karl som aldrig slutar förvåna en. Killen som får dig att skratta, killen som hjälper tanten över gatan och killen som kan det mesta. En karl av hög kvalite och en kontig förmåga att ge sig på de mest konstiga små ting man kan hitta på, bla dessa "bartavlor" som han gillar att göra.


Är en bartavla något för dig? Längtar du efter en alldelles egen tavla, alldelles skräddarsydd för ditt eget behov och tycke? Då tycker jag att du ska höra av dig till just caj!


 

Eller skulle du vilja ha just en Caj, denna Caj? En singelkille bosatt i Katrineholm och född 1988. Han har flyttat hemifrån, har ett bra jobb som eletriker, många fritidsintressen och rolig. Jag erbjuder er, just nu idag, en Caj till extrapris, jag lovar att ni verkligen kommer att få valuta för pengarna, annars kan ni reklamera till mig. Caj på den första bilden, vad man ser är vad man får. En cooling i lyxförpackning!


Så tveka inte, skicka iväg ett mail till honom idag, han väntar på svar ifrån just dig! Han går att nås på denna mailadress.


musslan88@hotmail.com



Presentation


I am what I am and Im gonna keep on bopping that way

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Har du körkort
 Håller på med det
 Nej, klarar mig bra ändå
 Vad ska jag med det till om andra skjutsar mig?
 Ja, med prövotid
 Ja, rutinerad förare.
 Ja, men inget jag använder
 Försöker ta men klarar det aldrig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kärlek

Daisypath Anniversary tickers

Länkar

Toel - Ge mig gärna mat

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Hitta hit!

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards