Gasoline - Med bensin i blodet

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Lyllan Blogglus - 16 maj 2010 15:26

Japp! Tog den där promenaden in till Fjugesta igår, vädret var så otroligt härligt!


När vi kom hem skulle vi göra iordning en av bilarna så att köparen bara kunde komma och hämta den, men den blir tydligen hämtad någon annan dag.


Sedan bar det av till svärföräldrarna i Hallsberg på party, skoj skoj...


Folkrace idag, skjutsade in min karls systerson till Örebro och vart fast i bilkö pga olycka på motorvägen. Tog typ 2 timmar att åka Hallsberg - Örebro och sedan tillbaka.


Nu sitter jag och slappar, sista slappisen innan man börjar arbeta på måndag. Ska bli så otroligt skönt att få komma ut, längtar, fast ändå inte....


Mer bloggbajs, jag vet, men har just inge vettigare att skriva för tillfället.


Presentation


I am what I am and Im gonna keep on bopping that way

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Har du körkort
 Håller på med det
 Nej, klarar mig bra ändå
 Vad ska jag med det till om andra skjutsar mig?
 Ja, med prövotid
 Ja, rutinerad förare.
 Ja, men inget jag använder
 Försöker ta men klarar det aldrig

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Kärlek

Daisypath Anniversary tickers

Länkar

Toel - Ge mig gärna mat

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Hitta hit!

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards