Gasoline - Med bensin i blodet

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Lyllan Blogglus - 14 maj 2010 18:28

Idag är det tydligen dax för fredagsmys, det tyckte karln iaf, så då får han väl fredagsmys då.

Hade ju velat haft lite mer "spänning" i min sista helg som arbetssökande, men som vanligt blir det mys, som iof inte är helt fel, men vore roligt med omväxling.

Chips och dip denna gång, alltså inte grönsaker som sist. Samt att vi ska käka hamburgare som vi gjort hemma, eller iaf stekt dom själva.

Onyttigt? Ja, så förbaskat, och jag som ska ner i vikt. Men har faktiskt planerat en till promenad in till Fjugesta imorgon, så får väl försöka kompensera upp det =P


Jag ska ju faktiskt börja röra på mig mer, det har väl kommit en bit på vägen, men långt ifrån tillräckligt!


Nog med "bloggbajs" för idag.

Av Lyllan Blogglus - 14 maj 2010 13:46

Moget, ja, jag vet! För det är just vade detta inlägg ska handla om, bloggbajs! Bloggbajs är när man bloggar utan att igentligen inte ha något att skriva, just så som jag känner idag, inget att skriva.


Eller jo, för de som är intresserade så har jag varit i stallet och när jag kom hem skulle jag kolla upp olika försäkringar till nya bilen, vilket jag har gjort ett tag nu. Dessutom fick jag veta utav folksam att vi har två barn?!

Mjo, 2 barn och en -62 levande hos oss. Ja, då är det självklart mor, syster och jag.. Är jag ett barn? Vadför flyttade folksam över mammas försäring till min och gubbens försäkring?

Haha, killen jag snacka med sa "Hehe, nu höll din gubbe på att få en mycket tråkig helg". Om han bara visste ;)

Fy fan, vet inte riktigt vad jag skulle ta mig till om det kom fram att min karl har barn som inte han har berättat för mig om. Som tur är så har han förhoppningsvis inte det, men man kan ju inte vara allt för säker.


Så detta var dagens bloggbajs, ett helt ointressant inlägg om just ingenting..

Presentation


I am what I am and Im gonna keep on bopping that way

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Har du körkort
 Håller på med det
 Nej, klarar mig bra ändå
 Vad ska jag med det till om andra skjutsar mig?
 Ja, med prövotid
 Ja, rutinerad förare.
 Ja, men inget jag använder
 Försöker ta men klarar det aldrig

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Kärlek

Daisypath Anniversary tickers

Länkar

Toel - Ge mig gärna mat

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Hitta hit!

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards