Gasoline - Med bensin i blodet

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Lyllan Blogglus - 10 maj 2010 17:10

Skulle ju få praktik på min "nya arbetsplats" i en månad och sedan skulle jag få sommar jobb + extratimmar med chans till senare anställning. Tyckte att det skulle bli otroligt kul att få komma ut och jobba, röra på mig och träffa folk!


Idag ringer tjejen jag har på AF och säger att hon pratat med min arbetsgivare, och han hade sagt att jag skulle ha 3 månaders praktik och sedan skulle jag få nystarts anställning tydligen.


Ja, jag ska vara otroligt glad och det kanske är bättre. Men hade hoppats på att få lite mer än knappt 3000 i månaden ganska snart? Jag känner mig något lurad, för det va ju inte det vi hade kommit överens om, och jag tappade förtroendet för honom en aning.


Ja, jag får väl köra på detta och se vart vi kommer.


Tjejen på AF sa även att jag hade varit otroligt duktig i mitt arbetssökande och gav mig beröm, det kändes iaf otroligt bra =)


Vi kör på detta så får vi se vart vi hamnar som sagt.  

Av Lyllan Blogglus - 10 maj 2010 13:45

Mailade de som har hand om bloggplatsen idag ang att jag och många fler saknar en funtion där man kan svara på kommentarerna enklare, istället för att gå in på kommenterarens blogg och svara på ett inlägg som inte har med svaret att göra.


Tänkte att jag skulle få vänta en evighet på svar eller inte få något svar alls.


Nejdå, några minuter senare så får jag svar! Svaret jag fick var att funktionen var på g och att det är många som eftersfrågat detta!


Så äntligen, snart kanske detta händer!


YES!

Av Lyllan Blogglus - 10 maj 2010 12:35

Igår såg jag på tven att p-pillret "fyllde" 50 år. Intressant =) Skickar med en länk om detta om ni vill läsa mer!


http://www.dn.se/nyheter/sverige/p-pillret-firar-50-ar-1.1090909

Av Lyllan Blogglus - 10 maj 2010 11:31

Idag är nu 2a gången den senaste veckan som jag har fått min systers post. Min syster bor i Kopparberg, jag i Fjugesta. De som sänder post till henne har stavat allt rätt och ändå får jag eftersändelse hit?


Ja, jag gjorde nydligen en adressändring hit till Fjugesta, men jag är 100 % säker att jag skrev mitt namn och inte hennes.


Vart ringer man för att påpeka detta problem, i hopp om att dom uppmärksammar det och sluta skicka hit hennes post? När min eftersändelse period tar slut så kommer dom ju att kasta hennes post, eftersom att dom tror att den ska hit.


Om någon har en aning skulle jag vara tacksam. Annars får jag leta vidare.

Presentation


I am what I am and Im gonna keep on bopping that way

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Har du körkort
 Håller på med det
 Nej, klarar mig bra ändå
 Vad ska jag med det till om andra skjutsar mig?
 Ja, med prövotid
 Ja, rutinerad förare.
 Ja, men inget jag använder
 Försöker ta men klarar det aldrig

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Kärlek

Daisypath Anniversary tickers

Länkar

Toel - Ge mig gärna mat

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Hitta hit!

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards