Gasoline - Med bensin i blodet

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Lyllan Blogglus - 12 april 2010 11:55

Ja, och jag menar det som rubriken säger.


Min karl verkar äntligen ha fattat att det inte fungerar att jag måste sitte hemma hela dagarna själv och vänta på att han ska komma hem, och när han kommer hem så gör vi...... INGENTING!


För igår åkte vi på utflykt, han tog med mig på motormuseum i Motala. När vi kom hem fixade vi lite på gården och han fixade väl mest med sin 240. Det va lixom inget spec, men va skönt att få komma av gården.


Inte nog med att ljuset börjar gå upp för min underbara sambo om att jag vill ut och göra något och att det inte är lätt att göra något på egen hand som nyinflyttad och inte känner någon, livet är bara så otroligt mycket lättare.


Fint väder, inge gap och skrik dagarna i ändan, ingen som bråkar med mig längre, jag ska snart få in lite pengar, jag håller äntligen på med hästar igen, jag bor i skogen, min hund trivs och mår bra, JAG MÅR BRA!


Finns iof saker som jag skulle vilja förbättra, få mer av eller införskaffa, men det är sådant som kommer. Just nu ser mitt liv otroligt mycket bättre ut än för 6 månader sedan. Iof otroligt dåligt jämnfört, för då kunde jag knappt sitta i 10 min själv =)


Saker händer, saker förbättras till det bättre och I FEEL GOOD =)

Frågan är bara om och när det kommer att vända, för om jag känner mig själv rätt och med min otur så lär snart dåliga saker börja hända.... Men tills vidare så lallar jag på =)


Men just nu behöver jag verkligen ett jobb, letar för fullt!

Dessutom skulle det inte sitta fel med någon att snacka med och göra saker med i närheten sitta fel ;)


Och ja, mitt liv kanske inte är så underbart just nu, kanske bara vårkänslorna som fått mig att må bättre =) Men jag ska ta vara på det iaf.




Presentation


I am what I am and Im gonna keep on bopping that way

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Har du körkort
 Håller på med det
 Nej, klarar mig bra ändå
 Vad ska jag med det till om andra skjutsar mig?
 Ja, med prövotid
 Ja, rutinerad förare.
 Ja, men inget jag använder
 Försöker ta men klarar det aldrig

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Kärlek

Daisypath Anniversary tickers

Länkar

Toel - Ge mig gärna mat

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Hitta hit!

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards