Gasoline - Med bensin i blodet

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Lyllan Blogglus - 8 april 2010 12:41

Kom hem ifrån stallet för en stund sedan, vart en mycket längre ridtur än sist nu när jag fick sällskap av hästens ägare och en tjej som proade där, gick mycket bra, men kom nog underfull med att Kitt är en tävlingsinriktad gubbe =P


Inte nog med att ridningen kommer att räcka för att jag ska få träningsvärk så kommer jag även att köra lite aerobic ikväll med svärmor, undra om jag kommer att komma upp ur sängen i morgon? =P


Runt 15.00 borde min syster och mor ha kommit hit, båda ska ligga över. Trevligt med sällskap, spec nu när karln min jobbar sent.


Ses....

Av Lyllan Blogglus - 8 april 2010 12:11

Jag säger bara vuxna människa! Och ja, han är vuxen, betydligt mycket äldre än mig.


För de som undrar så är det våran fd inneboende som jag snackar om, och jag skiter i om han läser detta, för han är en jättebaby!


Han lånade min karls bil, som han skulle köpa. Den hade han innan jag och gubben träffades, så han har haft den innan dec -09.

Inte nog med att bara åt och sov här hemma, han hjälpte alldrig till och betalade inte ett skit! Jo, nu ska jag inte vara så hård, han kom ju en gång med 2 köttbullepaket!

Och inte nog med det så fick vi inte pengarna förens förra vecka, alltså mer än 4 månader senare, är detta rätt? Pengarna som han lovat sedan i dec ska komma när som hellst, dvs 4 månader senare....


Till råga på allt så flyttade han ut innan min födelsedag, han skulle ta hem allt till mor och "tvätta". Kan ju inte direkt påstå att jag lider för att han har flyttat, men han har kvar våran nyckel som han vägrar komma tillbaka med.


Han skulle ha kommit med nyckel samma dag som pengarna änligen kom, men då hade han "glömt dom". Sedan va dom "borttappade" ! Och nu ska han polisanmäla oss, för att däcken han fick inte passade bilen?!


Hur feg får man va, hur svårt kan det vara att lämna tillbaka nyckeln?


Som sagt, vuxna, babyliknande människa, som ljuger värre än en häst. Är så otroligt ledsen äver att jag någonsin lärde känna denna korkade människa! Och jag talar ifrån hjärtat!


Presentation


I am what I am and Im gonna keep on bopping that way

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Har du körkort
 Håller på med det
 Nej, klarar mig bra ändå
 Vad ska jag med det till om andra skjutsar mig?
 Ja, med prövotid
 Ja, rutinerad förare.
 Ja, men inget jag använder
 Försöker ta men klarar det aldrig

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Kärlek

Daisypath Anniversary tickers

Länkar

Toel - Ge mig gärna mat

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Hitta hit!

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards