Gasoline - Med bensin i blodet

Alla inlägg den 1 april 2010

Av Lyllan Blogglus - 1 april 2010 15:55

Har nu packat och rensat allt som varit kvar hos mor, och som sagt, det va mindre än vad jag trodde och gick otroligt mycket snabbare än jag hade räknat med.


Sitter och väntar på att maten ska bli klar, jag är utsvulten! Sedan bär det av hemåt.


Va dessutom med Liz upp till en häst som hon håller på lite med, en otroligt fin och vältränad fjordig. Så otroligt söt =) Själv får man vänta tills på Söndag för att få hålla på lite med hästar. Tjejen vars häst jag ska låna har inte visat mig någonting, utan bara låtit mig provrida, men vi får väl se om jag hittar allt som jag behöver nu när jag ska fixa lite där, det märks...

Av Lyllan Blogglus - 1 april 2010 09:59

Saker överallt, jag får cellskräck! Som tur är så är inte allt mitt, och har hittat massor som jag letat efter, som jag har velat haft och saker som får mig att minnas vissa perioder av mitt liv.


Hinner inte skriva så mycket mer, ska ner och plocka mer..


Inte vårat förråd

 

Presentation


I am what I am and Im gonna keep on bopping that way

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Har du körkort
 Håller på med det
 Nej, klarar mig bra ändå
 Vad ska jag med det till om andra skjutsar mig?
 Ja, med prövotid
 Ja, rutinerad förare.
 Ja, men inget jag använder
 Försöker ta men klarar det aldrig

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Kärlek

Daisypath Anniversary tickers

Länkar

Toel - Ge mig gärna mat

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Hitta hit!

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards