Gasoline - Med bensin i blodet

Alla inlägg den 20 december 2010

Av Lyllan Blogglus - 20 december 2010 20:06

Sitter nu och kollar på pogrammet "ung och bortskämd" på svt1, och kan man bli annat än förbannad?


Vuxna barn som flyttar hemifrån, som har mage till att använda sina föräldrar till städerskor?! Vad är det för stil?!


När jag bodde hemma som 14 åring skulle jag vara glad om mamma tvättade mina kläder och lagade mat. Oftast tvättade jag mina egna kläder (har jag gjort sedan jag va 11 år tror jag) och då vi oftast inte heller åt mat som en normal familj utan när det behagade var och en i familjen så lagade jag då oxå maten själv.


Har sett massor i tv om att detta bara ska vara bluff, vilket jag hoppas. Hoppas att de föräldrar som curlar sina ungar som ungdommarna i serien tänker till lite, att de gör mer skada än nytta. Det vill ju så väl, men i slutänden så blir det bara fel!

Vad ska dessa brats ta vägen när pappas kreditkort och mammas städhjälp en gång i framtiden försvinner?

 

Presentation


I am what I am and Im gonna keep on bopping that way

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Har du körkort
 Håller på med det
 Nej, klarar mig bra ändå
 Vad ska jag med det till om andra skjutsar mig?
 Ja, med prövotid
 Ja, rutinerad förare.
 Ja, men inget jag använder
 Försöker ta men klarar det aldrig

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Kärlek

Daisypath Anniversary tickers

Länkar

Toel - Ge mig gärna mat

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Hitta hit!

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards