Gasoline - Med bensin i blodet

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Lyllan Blogglus - 1 december 2010 18:21

Är det någon annan än jag som upplever att håret är otroligt eletriskt vintertid? Jag och mormor pratade om det för ett bra tag sedan och hun upplevde samma problem, eller snarare; hon talade om för mig att håret var mer eletriskt just under vintern, spec om det va nytvättat. Varför vet jag dock inte.


Duschade igår, och har haft otroligt eletriskt hår hela dagen, så har fått gått runt med mössa då jag har så pass kort hår att det mesta inte fastnar i toffsen. Irriterande, då det har legat slickat i ansiktet på mig!


Någon som har något bra tips så man slipper detta?

 

Av Lyllan Blogglus - 1 december 2010 14:57

Då jag bland många andra är STOLT volvoägare så vill jag passa på att tipsa om en riktigt bra affär för oss; Motoroldies!

 

En mycket bra affär med delar till 740 och neråt! Går att beställa saker via internet! Mycket trevlig personal.

De finns även på FB, "motoroldies sweden".

 

http://www.motoroldies.se/

 

Lägger in en bild på deras affär! Om just du är en volvoälskande volvoägare så är motoroldies just rätta stället för dig!

(vad jag vart att längta till sommaren när jag ser denna affär.

 

Presentation


I am what I am and Im gonna keep on bopping that way

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Har du körkort
 Håller på med det
 Nej, klarar mig bra ändå
 Vad ska jag med det till om andra skjutsar mig?
 Ja, med prövotid
 Ja, rutinerad förare.
 Ja, men inget jag använder
 Försöker ta men klarar det aldrig

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Kärlek

Daisypath Anniversary tickers

Länkar

Toel - Ge mig gärna mat

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Hitta hit!

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards