Gasoline - Med bensin i blodet

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Lyllan Blogglus - 13 mars 2011 19:15

Ofta när man har en partner brukar man få höra "Vilken tur du har som har h*n". Jag kan bara inte låta bli att tycka att det är skitsnack! Jag trodde att ett förhållande gick ut på att det va tur att man hade varanndra, inte att den ena hade tur att ha den andra, då tror jag att man missat lite halva grejen...


Jag har självklart turen att ha hittat en så fin, snäll och trevlig kille som jag faktiskt har. Ngåon som är seriös och behandlar mig väl. Men han måste väl ha tur som har hittat en tjej som mig, annars så vet jag inte alls varför vi är tillsammans.


Dvs. vi har tur som hittade varanndra


Däremot har jag ju en himla tur som hittat alla fina kompisar jag har, som ställer upp i vått och torrt, som lyssnar och bryr sig! Pojkvänner kommer och går, men vänner består!


Det finns många som jag är glad över att ha i mitt liv, men väljer att inte nämna dom här. "ingen nämnd, ingen klämd" ;)


  

Av Lyllan Blogglus - 13 mars 2011 19:00

Äntligen fick jag ändan ur vagnen och gick in på känslobarometern hos folksam för att kolla vad det va, för lite nyfiken vart man ju.


Värt ett besök va det iaf, och ett underhållande sätt att fördriva några minuter med. I testet för vad mitt hjärta klappar för just nu så tänkte jag på häst, och det va precis vad som kom upp efter några frågeställningar. Ganska roligt.


http://kanslobarometern.folksam.se/


  

Presentation


I am what I am and Im gonna keep on bopping that way

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Har du körkort
 Håller på med det
 Nej, klarar mig bra ändå
 Vad ska jag med det till om andra skjutsar mig?
 Ja, med prövotid
 Ja, rutinerad förare.
 Ja, men inget jag använder
 Försöker ta men klarar det aldrig

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kärlek

Daisypath Anniversary tickers

Länkar

Toel - Ge mig gärna mat

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Hitta hit!

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards