Gasoline - Med bensin i blodet

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Lyllan Blogglus - 19 februari 2011 09:01

Såg nyss på trailen för kommande avsnitt av "efterlyst" där unga män hade blivit rånade utav förföriska tjejer/kvinnor eller vad det nu va.

Min första tanke va då att nu får karlarna "äntligen" tillbaka, för alla årtusenden dom domderat och satt skräck i allt vi skulle kunna tänkas gör; Gå ut på kvällar, följa med en kille hem och massor med sådanna saker.


Självklart är det ju tragiskt att fol inte har mer respekt för varanndra att man måste hålla på såhär. Men hoppas verkligen att karlarna tänker till innan de gör samma sak mot oss; Det kan nu hända dom.


Finns dock fall sedan tidigare där karlar blivit våldtagna och liknande, men det är inte alls vanligt. Oftast är det vi kvinnor som är utsatta.


Tänk om folk kunde börja ha lite respekt för andra och andras saker... Fy fan vilka människor det finns alltså!


"Noll tolerans, alla taggarna utåt eller något liknande. Därav bilden"


  

Presentation


I am what I am and Im gonna keep on bopping that way

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Har du körkort
 Håller på med det
 Nej, klarar mig bra ändå
 Vad ska jag med det till om andra skjutsar mig?
 Ja, med prövotid
 Ja, rutinerad förare.
 Ja, men inget jag använder
 Försöker ta men klarar det aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kärlek

Daisypath Anniversary tickers

Länkar

Toel - Ge mig gärna mat

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Hitta hit!

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards