Gasoline - Med bensin i blodet

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Lyllan Blogglus - 4 februari 2011 21:11

Relationen till chefen är mycket viktigt på ett jobb då det är där man tillbringar mycket tid, det är viktigt att trivas på jobbet!

Jag har haft bra och dåliga chefer, men idag hade jag tänkt blogga om de bra.


Vad är det då som gör en bra chef till just en bra chef?


Jag har ett mycket bra exempel; Tjejen som basar över de som jobbar på europcar är helt underbar! Hon tror inte att hon är bättre än någon utav oss andra, hon är en i arbetslaget. Hon blir inte sur och grinig när man gjort fel, utan ber en att tänka på det nästa gång istället.


Idag tex så fick jag hoppa in då en utav de anställda var sjuka, jag lånade hennes tankkort för att kunna tanka de bilar jag hämtat/lämnat/städat. Virrig som man är så kommer det där kortet bort på ett eller annat sätt, och trotts att jag letat överallt så hittar jag inget kort.

Detta berättar jag självklart för henne, skamsen va jag kan jag tala om för er! Men hon sa att det bara va en struntsak och att vi skulle glömma det, kort finns det gott om! Huvudsaken va att jag spärrade det, vilket jag hade gjort.


Är inte det en bra chef? Jag tycker det iaf! Många utav de andra chefer jag haft skulle förmodligen inte alls bli så glada och dom skulle nog inte heller sagt att jag inte skulle må dåligt över det.

Även om jag vet att det bara är ett kort så känns det surt att jag tappade bort det, att jag va så vimsig. Men det kunde hänt vem som hellst, och det vet hon.


Det är för mig en bra chef.

Presentation


I am what I am and Im gonna keep on bopping that way

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Har du körkort
 Håller på med det
 Nej, klarar mig bra ändå
 Vad ska jag med det till om andra skjutsar mig?
 Ja, med prövotid
 Ja, rutinerad förare.
 Ja, men inget jag använder
 Försöker ta men klarar det aldrig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kärlek

Daisypath Anniversary tickers

Länkar

Toel - Ge mig gärna mat

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Hitta hit!

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards