Gasoline - Med bensin i blodet

Alla inlägg den 25 november 2010

Av Lyllan Blogglus - 25 november 2010 10:57

Hittade detta recept som lät otroligt gott, det måste jag prova! Lägger även in en länk till hennes blogg, hon hade en del recept på allt möjligt. Fråga mig inte varför texten blir konstig, för det vet jag inte. Och kan heller inte leta reda på någon bild då jag inte riktigt vet hur detta ser ut.

 

Elinas rispuffgodis


1burk jordnötssmör
4dl sirap    

2dl socker

        

sjud 3min, blanda sen i

15dl rispuffar


häll på bakplåtspapper

smält sedan över

1½ blockchoklad
skär i bitar.


http://tinae.bloggplatsen.se/

Av Lyllan Blogglus - 25 november 2010 09:44

Idag ska vi på vårat efterlängtade veterinärbesök! Knasen har kliat sig runt munnen nu ett tag och vet påstod först att det va tandstenen som gjorde det. Då vi redan hade bokat tid för tandsten då så va det ju inge mer snack om saken.


Efter tandstens skrapningen så fortsatte han klia sig och istället för att avta så ökade det. Så fick snällt ringa och boka yttligare tid, det måste va varit för två veckor sedan som jag ringde och får inte komma in förens idag?!

Det måste bero på att min veterinär är så otroligt bra att hon är så fullbokad att hon helt enkelt inte har tid. När jag va dit förut så va det en ifrån linde som ringde och avbokade sitt läkarbesök för att katten hade frisknat till, det är 7,5 mil mellan Lindesberg och Fjugesta. Detta måste ju vara ett tecken på att folk åker långväga för att ha just henne?

 

Hur som hellst, Knasen har iaf slutat klia, antagligen för att det gör ont, och nu går han bara ikring och gnuggar huvudet mot saker tex mattan, struten, mitt lår och allt möjligt som går att gnuggas emot. Att gå ut med honom är rena rama mardrömmen då han hela tiden ska gnugga sig emot snön. Grr! Tar jätte lång tid!



Såren syns sämmre på bild, men ni får iaf ett hum om hur det ser ut!



Knasens gnuggningar i snön som gör en promenad till ett rent helvete! Han i princip skottar gräsmattan, skulle behöva lära honom att skotta gången istället =/


Presentation


I am what I am and Im gonna keep on bopping that way

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Har du körkort
 Håller på med det
 Nej, klarar mig bra ändå
 Vad ska jag med det till om andra skjutsar mig?
 Ja, med prövotid
 Ja, rutinerad förare.
 Ja, men inget jag använder
 Försöker ta men klarar det aldrig

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Kärlek

Daisypath Anniversary tickers

Länkar

Toel - Ge mig gärna mat

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Hitta hit!

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards