Gasoline - Med bensin i blodet

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Lyllan Blogglus - 8 september 2010 09:51

Snart bär det av med Knasen, min hund, till veterinären då han har klåda i öronen. Misstänker svamp igen då det inte va alls länge sedan han hade det. Trotts rekomendationer ifrån vet om att rengöra öronen ungefär varannan dag så har han tydligen fått tillbaka detta, och det vill inte gå över.


Sedan har jag mitt underbara gudbarn här på besök, otroligt trevligt =) En mycket snäll liten pojk på 4 år, tror jag. Ja, jag är nog världens sämsta gudmor som inte håller reda på sådant =/

Jag befarade att det skulle bli massa tjat om att åka hem igårkväll när vi skulle sova, men han frågade bara när han skulle få åka hem till mamma och pappa, svaret han fick var "sen", och så va det inge mer snack om det.


Nej, nu ska jag ha lite kvalitetstid med mitt gudbarn och sedan vidare till vet.


Ville lägga in en bild på antingen min hund eller mitt gudbarn, då jag sitter vid någon annans dator som inte är lika dum som min. men den vill tydligen inte logga in på bdb så jag kan hämta något =( Så då får det vara...  

Presentation


I am what I am and Im gonna keep on bopping that way

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Har du körkort
 Håller på med det
 Nej, klarar mig bra ändå
 Vad ska jag med det till om andra skjutsar mig?
 Ja, med prövotid
 Ja, rutinerad förare.
 Ja, men inget jag använder
 Försöker ta men klarar det aldrig

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Kärlek

Daisypath Anniversary tickers

Länkar

Toel - Ge mig gärna mat

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Hitta hit!

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards