Gasoline - Med bensin i blodet

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Lyllan Blogglus - 1 september 2010 10:34

Jag måste berätta en grej som min karl kom med igår, då jag "mobbade honom" efter en rolig händelse på toaletten. Grejen va den att för ett tag sedan hade han ont i magen, och satt mitt i natten på toaletten och mer eller mindre skrek. Haha, roligt, ellerhur?! =)


Hur som hellst, så jag imiterade honom lite igår, som vanligt, och då sa han "vänta du tills du ligger där på förlossningen, då ska jag stå vid sidan om och skrika och säga att du är larrvig". Haha, han jämnförde seriöst barnafödsel med att ha väldigt ont i magen.

Hur många sitter på toaletten och stönar och skriker över magont?! 


Han kommer förmodligen inte bli så glad över att jag skrev detta, men måste ju dela med mig utav allt roligt som händer - delad glädje är dubbel glädje.


Och här om dagen påstod han att jag hade en mycket unik pojkvän - han tvättade en bil och snackade i telefon samtidigt. Han menade på att killar inte kunde göra två saker samtidigt, vilket iof ofta stämmer, men att han kan det. Haha, ja, jag säger då de!

Av Lyllan Blogglus - 1 september 2010 10:26

Suck, här sitter man och inte tar sig någonstanns. Visst har vi många bilar, och de flesta fungerar. Men just idag så är min 144 den enda som skulle kunna ta mig någonstanns lagligt.


Haha, ja, men problemet är ju den att jag måste ha reservtanken som ligger i min karls bil på jobbet, eftersom att det inte finns någon soppa i den. Och jag måste sätta bilen på laddning. Mycket knöl. Så jag tror nog jag förblir hemma.


Jag har inte direkt planerat att åka någonstanns idag, men skulle kännas skönt att ha möjligheten =P

Presentation


I am what I am and Im gonna keep on bopping that way

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Har du körkort
 Håller på med det
 Nej, klarar mig bra ändå
 Vad ska jag med det till om andra skjutsar mig?
 Ja, med prövotid
 Ja, rutinerad förare.
 Ja, men inget jag använder
 Försöker ta men klarar det aldrig

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Kärlek

Daisypath Anniversary tickers

Länkar

Toel - Ge mig gärna mat

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Hitta hit!

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards