Gasoline - Med bensin i blodet

Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Lyllan Blogglus - 27 augusti 2010 16:21

Hittade igår en lite intressant blogg för er som gillar rockabilly och liknande prylar, hår och smink osv. Verkar vara en trevlig tjej och enligt mig så skriver hon en del intressanta inlägg =) Jag tycker ni borde kika in en snabbis iaf.

http://billy.bloggplatsen.se/

Av Lyllan Blogglus - 27 augusti 2010 15:56

Ja, för mig har dagen iaf varit fartfylld =P


För det första undrar jag hur någon kan släppa ut mig? Började dagen så fint med att putta ikull en trave med däck i all hast innan jag skulle iväg till röntgen.

Väl framme så fixar jag biljette, går till bilen för att veva ner rutorna åt hunden och börjar gå därifrån. Ja, då har jag med mig perkeringsbiljetten i handen!

Sedan kommer jag på att jag glömt kallelsen till röntgen, som man ska ha med sig tillsammans med legetimation. Men Jag fick komma in ändå, receptionisten va så snäll så ;)


Ja, allt detta hände väl under samma timme, hur lyckas man?!


Resten utav dagen va väl mer lugn, inget vettig att berätta än att jag varit på marieberg och träffat lite folk. Trevligt trevligt, men ryggen blir så rymt trött och ont i huvudet fick jag =S

Presentation


I am what I am and Im gonna keep on bopping that way

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Har du körkort
 Håller på med det
 Nej, klarar mig bra ändå
 Vad ska jag med det till om andra skjutsar mig?
 Ja, med prövotid
 Ja, rutinerad förare.
 Ja, men inget jag använder
 Försöker ta men klarar det aldrig

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Kärlek

Daisypath Anniversary tickers

Länkar

Toel - Ge mig gärna mat

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Hitta hit!

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards